Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2011

ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ

Τον δρόμο της αλήθειας για να τον τραβήξεις πρέπει να είσαι άνθρωπος της αλήθειας.. Στους περισσότερους αρέσει ο φραμπαλάς. Έτσι νομίζουν οτι η ζωή γίνεται πιο ευχάριστη. Έλα όμως που έτσι χάνει το ενδιαφέρον της..

Η ζωή πρέπει να είναι δύσκολη για να έχει ενδιαφέρον - κακά τα ψέματα. Εγώ αν είχα να διαλέξω ανάμεσα στα βάσανα της ζωής και στις ευκολίες της θα διάλεγα τα βάσανα. Επειδή έζησα τη ζωή μου με αυτά τα μυαλά, γι'αυτό και τώρα νιώθω οτι κουβαλάω στο σώμα μου και στην ψυχή μου όλη μου τη ζωή.
Θυμάμαι τα πάντα γιατί όλα είχαν βάσανο μέσα τους. Πώς να ξεχάσεις το βάσανο?...

Το βάσανο είναι κουραστικό. Αλλά και η πλήξη της ευκολίας το ίδιο κουραστική είναι στη ζωή...
Είναι φοβερή η ικανοποίηση όταν ανεβαίνεις τις ανηφόρες. Πολλοί νομίζουν οτι στις κατηφόρες δεν υπάρχει κόπος, δεν υπάρχει κούραση... Κάνουν λάθος. Η διαφορά της ανηφόρας με την κατηφόρα δεν έχει να κάνει με το βαθμό της κούρασης αλλά με την ποιότητα της κούρασης. Στο τέλος της ανηφόρας υπάρχει η κατηφόρα που συνοδεύεται απο το αδύνατο που έγινε δυνατό...

Στην κατηφόρα κουράζεσαι για κάτι που ο καθένας μας θα μπορούσε να κάνει...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου