Τρίτη 3 Μαρτίου 2015

ΦΥΣΑΕΙ ΒΟΡΙΑΣ

Αέρας Νερό Φωτιά

Τρία στοιχεία της φύσης που εξελίσσουν αλλά και καταστρέφουν...
Ισάξια;
Υπερτερεί κάποιο απ´ αυτά;

Η φωτιά στο πέρασμά της καίει τα πάντα και τα αφήνει άψυχα, μαύρα, νεκρά..
Το νερό με την ορμή του, πλημμυρίζει χώρες, καταστρέφει ζωές, περιουσίες..
Ο αέρας. Ο αέρας ξεσηκώνει. Ο αέρας ξεκινάει τα πάντα!! Χωρίς τον αέρα η φωτιά δε θα εξαπλωνόταν... Το νερό δε θα ξεχείλιζε...
Ο αέρας "φταίει" για όλα!
Φυσάει και παρασέρνει τα πάντα!

Φύσηξε την ύπαρξή σου στη ζωή μου και πλημμύρισες την καρδιά μου..
Φύσηξες την αγάπη σου κι άναψες φωτιές στο μυαλό μου..
Πλημμύρισα απο τις ανάσες σου και κάηκα απο το άγγιγμά σου..
Κι έτσι ξαφνικά!!
Πάλι φύσηξες δυνατά και τα πήρες όλα μαζί σου!
Κι εγώ έμεινα εδώ, ελπίζοντας σε ένα ακόμη φύσημα του ανέμου σου..

Γιατί εσύ φυσάς.. κι εγώ μόνο έτσι αναπνέω..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου